Close Menu
enrolment
Information days and enrolment in 2017/18
Category:
SFU Ljubljana
Published: 27. 07. 2017

Usposabljanje iz supervizije v psihoterapiji

pikapolonica

V letu 2016/2017 smo na SFU Ljubljana začeli z dvoletnim usposabljanjem iz supervizije za psihoterapevte, ki je organizirano interdisciplinarno in kjer se v vsebinskih sklopih zopet prepletajo teorija, praksa in učna izkušnja. Supervizorji, ki so v usposabljanju, skozi leto izvajajo svoje supervizije pod mentorstvom metasupervizorja v izbranem pristopu.

V jeseni 2017 razpisujemo nov cikel (novo generacijo) dvoletnega usposabljanja iz supervizije v psihoterapiji.

 

Cilj izobraževanja

 

  • Razvijati skupino supervizorjev različnih psihoterapevtskih pristopov na SFU Ljubljana.
  • Razširiti mrežo supervizorjev za potrebe Psihoterapevtske ambulante SFU Ljubljana, pa tudi širše, za vsa društva in inštitute, ki sodelujejo s SFU Ljubljana.
  • Spodbuditi razvoj akreditiranih programov izpopolnjevanja in magistrskega študija supervizije v psihoterapiji na SFU Ljubljana.
  • Širiti znanja o superviziji v psihoterapiji v slovenskem prostoru.

 

Vsebina izobraževanja

 

Vsebine izobraževanja so razdeljene na skupne in specifične vsebine (mišljeno je skupne glede na različne psihoterapevtske pristope supervizorjev v usposabljanju). Taka delitev ustreza sodobnim spoznanjem o pomenu skupnih dejavnikov v psihoterapiji, ki bolj kot posamezne metode in tehnike prispevajo k izidu terapevtskega procesa.

 

V prvem letu udeleženci izobraževanja skozi teoretičen del spoznajo naslednje skupne vsebine:

 

  • kontekst supervizije in njen pomen
  • supervizija v psihoterapiji (definicije, specifičnosti)
  • temeljni modeli supervizije
  • temeljne vloge in naloge supervizorja
  • vzporedni proces in preplet odnosov v superviziji
  • pomagajoči in ovirajoči dejavniki v superviziji
  • pomembni dogodki v superviziji
  • model supervizijskih faktorjev
  • načini vodenja supervizije in supervizijske intervencije
  • supervizijska aliansa in supervizijski odnos; motnje v aliansi in popravek motenj
  • individualna, triadična in skupinska supervizija
  • refleksija v superviziji
  • etika v superviziji.

 

V drugem letniku izobraževanja udeleženci spoznajo naslednje skupne vsebine:

 

  • skupinska supervizija,
  • omejujoči dejavniki v superviziji, slaba/dobra supervizija,
  • (ne)razkrivanje v superviziji.

 

Sicer pa je v drugem letniku poudarek na spoznavanju specifičnih vsebin, vezanih na poglobljeno predstavitev posameznih modelov različnih psihoterapevtskih pristopov, znotraj katerih delajo supervizorji v izobraževanju.

 

Več v vabilu spodaj.